Ghidul strategiei de testimoniale

Transformă feedback-ul clienților într-un sistem care inspiră încredere și te ajută să vinzi mai ușor

Un ghid practic care te învață să colectezi, să structurezi și să integrezi testimoniale strategic.
Conceput pentru antreprenorii, profesioniștii și specialiștii în marketing care știu că încrederea se construiește din experiențele clienților.

„Înainte de orice, aș vrea să încep cu o mărturisire, am plecat cu preconcepția că știu ce sunt testimonialele și, desigur, înțeleg importanța lor.
După ce am parcurs însă ghidul, am realizat că de fapt știam doar 10%.”
Camelia S.
Antreprenor
De ce ai nevoie de un sistem de testimoniale

FĂRĂ un sistem:

CU un sistem:

Cum ar fi să ai un proces repetabil, lunar, care lucrează pentru tine?
2 - Ghidul strategiei de testimoniale

Ghidul strategiei de testimoniale îți oferă cadrul complet ca să:

  • alegi tipul potrivit de testimonial pentru fiecare obiectiv;
  • ceri și obții răspunsuri relevante, nu fraze generale;
  • structurezi mărturiile în piese de comunicare aplicabile imediat;
  • le integrezi coerent în pagini de vânzare, emailuri, social media și prezentări;
  • creezi o rutină lunară care produce dovezi sociale constante.

Ce obții dacă îl aplici:

„Am apreciat exemplele concrete din ghid și mi-am notat idei prețioase de aplicat, iar acum văd testimonialele ca pe o resursă strategică, fără a le considera doar o validare a ceea ce fac. Iar acesta chiar e un insight puternic!”
Nadia B.

Acest ghid este construit exact așa cum îmi place să lucrez, având baze solide, cu structuri clare și sisteme ușor de urmat.

Așa că vei primi un instrument gata de folosit în care am integrat date științifice și experiența mea de peste 9 ani alături de antreprenori care și-au dorit să crească prin marketing strategic.

cine sunt și de ce recomand testimonialele

Sunt Adriana Handaric, strateg în marketing și doctorand la Universitatea Transilvania din Brașov. De peste 9 ani lucrez alături de antreprenori, freelanceri și IMM-uri care care vor să-și crească afacerile prin marketing strategic, folosind resursele pe care le au la dispoziție.

Am construit o afacere în IT care are peste 20 de ani vechime, am fondat un business în marketing și, în tot acest timp, am descoperit un lucru simplu, cel mai convingător mesaj de vânzare nu vine de la tine, ci de la clienții tăi mulțumiți.

În fiecare plan strategic pe care l-am creat, am văzut cum testimonialele clare și bine integrate pot decide dacă cineva alege sau nu să colaboreze cu tine. Și spun asta bazându-mă pe cercetări în marketing și psihologie care au demonstrat că oamenii au mai multă încredere în experiențe reale decât în orice mesaj care încearcă să-i convingă.

Așa că am creat acest ghid ca să îți dau un cadru strategic, care să-ți arate nu doar cum să colectezi testimoniale, ci și cum să le folosești inteligent pentru a genera încredere și pentru a-ți crește vânzările.

B16 - Ghidul strategiei de testimoniale
2 - Ghidul strategiei de testimoniale

Cel mai convingător mesaj de vânzare nu vine de la tine, vine de la clienții tăi mulțumiți. Ghidul te ajută să construiești sistemul care pune această voce la lucru, constant.

Testimoniale

Iată ce spun cei care au aplicat strategia testimonialelor

9 - Ghidul strategiei de testimoniale

Folosește testimonialele la adevărata lor valoare ca să-ți crești afacerea

Întrebări frecvente

Da, pentru că ceea ce faci acum e doar prima etapă. Majoritatea testimonialelor nu sunt folosite la adevărata lor valoare, pentru că sunt plasate la întâmplare, fără un plan, fără legătură cu călătoria clientului și fără intenție strategică. Ghidul te ajută să clasifici testimonialele după tipologie și rol, să le plasezi în punctele cheie din procesul de vânzare și să le transformi într-un motor de conversie.

Absolut! Ghidul este conceput pentru orice model de business, indiferent că ești freelancer, consultant, specialist, antreprenor sau profesionist în orice domeniu. Testimonialele sunt universale, pentru că indiferent ce vinzi, oamenii cumpără în baza validării sociale și a dovezii că a mers sau a fost bine și pentru alții. Mai las un disclaimer aici, dacă comercializezi produse în sistem e-commerce, adică volume mari cu rotație rapidă a stocurilor, atunci cel mai probabil ai deja un sistem automat integrat în magazinul online. Ghidul îți poate fi util însă cu limitări datorate modului în care se vând și se consumă produsele.

Nu e niciun bai! Poți utiliza materialul gratuit pe care-l ofer ca să pui cap la cap un proces de colectare a testimonialelor, ghidul vine în completare ca să te ajute, nu doar să le folosești pe cele existente, ci și să descoperi surse alternative la care probabil nu te-ai gândit. Vei învăța cum să extragi testimoniale din conversații, feedback informal, colaborări și chiar din date indirecte, toate transformabile în conținut care construiește încredere.

Te înțeleg perfect! Asemenea ție, și eu am farfuria plină cu de toate și încerc să cresc o afacere cu timp și resurse limitate. Însă tocmai asta este frumusețea ghidului, este creat și gândit pentru oameni ocupați. Este structurat clar, logic și aplicabil imediat. Îl parcurgi rapid și poți implementa metoda în câteva ore, fără să schimbi complet felul în care lucrezi. Mai mult,după ce l-ai pus la punct, sistemul de gestionare a testimonialelor îți economisește timp, pentru că va lucra constant pentru tine.

Testimonialele sunt resursele disponibile, care nu costă și care valorează extrem de mult în ochii clienților potențiali. Sigur că necesită un minimum de implicare ca să le colectezi și să le folosești apoi cu scop. Te întreb și eu, oare nu te costă mai mult să nu folosești testimonialele la adevărata lor valoare?

Primele rezultate, adică testimonialele, apar în câteva zile de obicei, după ce parcurgi ghidul și implementezi sistemul. Sigur că apoi, depinde mult de contextul afacerii tale. Adică ce vinzi, cui, ceri testimonialele personal sau prin automatizare, în ce format și așa mai departe.

Vei primi un document format PDF ușor de parcurs și printat.

Poți să-mi trimiți un email pe adriana@adrianahandaric.ro și stabilim împreună care e modalitatea potrivită prin care să te ajut.

Dacă ai ghidul deja și nu mi-ai lăsat o recenzie, o poți face aici:

2 recenzii pentru Ghidul strategiei de testimoniale

  1. 481524aff2c8e6d4af5f40b9d1210269bb2e83313384de43582ee28d61866c08?s=60&d=mm&r=g - Ghidul strategiei de testimoniale

    Adi C

    Recomand cu încredere orice material creat de Adriana!

  2. 496c23b553db83e075471e303cf8c61779566e9a4a91670318719d50099c6661?s=60&d=mm&r=g - Ghidul strategiei de testimoniale

    Alexandra S

    Un ghid extraordinar de complet și complex despre un subiect pe care nu ai voie să îl minimizezi în business-ul tău – testimonialul.

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

9 - Ghidul strategiei de testimoniale

Transformă poveștile clienților în cea mai puternică dovadă a rezultatelor tale! Construiește sistemul de testimoniale care crește încrederea și vânzările.

error: Conținut protejat: Toate drepturile rezervate.